

پلمپ دفاتر حسابداری روزنامه و کل در سامانه ثبت شرکت ها همراه با امضاء الکترونیک برای اشخاص حقیقی و حقوقی قابل استعلام در سامانه با کد رهگیری، بدون نیاز به مراجعه حضوری
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی:
نام و نام خانوادگی-شماره ملی-تاریخ تولد-تلفن همراه به نام متقاضی-تلفن ثابت-کد پستی ثبت شده در سامانه ثبت شرکتها-کد رهگیری ثبت نام پرونده مالیاتی قابل دریافت از سامانهmy.tax.gov.ir
مدارک لازم برای اشخاص حقوقی:
شناسه ملی شرکت یا موسسه-کد رهگیری پرونده مالیاتی-شماره ملی و تاریخ تولد مدیر عامل یا اعضاء هیات مدیره دارای حق امضاء مجاز-شماره تلفن همراه به نام شخص-تلفن ثابت-کد پستی ثبت شده در سامانه ثبت شرکت ها
مدت زمان انجام کار در صورت عدم قطعی سامانه ثبت شرکتها و سامانه استعلام کد پستی, کمتر از یک ساعت است, پس از ارسال الکترونیک اطلاعات و درج امضاء الکترونیک توسط ما, جهت بررسی و صحت اطلاعات ارسالی به کارشناس ارجاع و در سامانه پیام ارجاع شده به کارشاس مشاهده میگردد,پس از بررسی توسط کارشناس و تایید,عملیات پلمپ خاتمه یافت و سامانه پیام اتمام عملیات پلمپ دفاتر مشاهده میگردد.زمان تایید کارشناس از حدود چند ساعت تا حداکثر دو روز کاری است.
نکته : در شرکت های سهامی خاص با توجه به اینکه هر دو سال یکبار مجمع تشکیل و صاحبان امضاء مجاز مشخص می گردند , در زمان درخواست پلمپ دفاتر سمت مدیران بایستی دارای اعتبار باشد .
مشاوره با تعیین وقت قبلی 09125508665
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
تهران - قیطریه - بلوار صبا - کوچه کریمی - پلاک10 طبقه 4 واحد20
تلفن :09125508665
فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
.jpg)
.jpg)